Mit o opisach produktów

Unikalne opisy produktów

Lubię takie artykuły.
Ba. Uwielbiam je.
Po pierwsze są potwierdzone, testowane. Więc można im zaufać.
Artykuł taki popełnił Xann, koniecznie go przeczytaj. Przeczytaj co sądzi ten doświadczony SEO w temacie unikalne opisy produktów.
"Kradnę" takie artykuły. Nie, nie w sensie kradzieży, nie w sensie bezmyślnego kopiowania.
"Kradnę" żeby pokazać klientom.
Bo ja już nie mam siły. Gardło nie raz zdarte, brak pomysłu jak dotrzeć z tą informacją to działu marketingu, decyzyjnego czy innego, który się nasłuchał o Pandach, Pingwinach i innych i na siłę wie, że na stronie produktu musi być te 300 wyrazów i koniec.
I nie raz widziałem jak całe działy siedzą i opisują po raz pięćdziesiąty "śliniaczki dla niemowląt" bo przecież Pan od pozycjonowania kazał opisać każdy produkt.
I kopiują te opisy z wyspecjalizowanych stron producentów. No bo ile można słów napisać o telewizorze 50 calowym. A takich telewizorów w sklepie jest 50 czy 100. hm..wiemy, że można :) ale tym się zajmują naprawdę wysoko specjalizowani spece od tworzenia treści, a nie stażysta Pan Jarek.
Załamany i wkurwiony opuszczam takie miejsca. Nie chcą zrozumieć, że nie jest tyle ważne ile ino jak. No nie chcą. Może ja nie potrafię przekazać, może nie mam daru, nie każdy musi go mieć. Dlatego z przyjemnością wskażę im adres do tego artykułu opublikowanego na stronie SEOparty. Masz czytaj, czytaj a potem zadzwoń.
Jakość opisu tworzy atrakcję Twojego produktu. A nie ilość tego opisu.
Zrozum to drogi Kliencie. I nie. Góogle nie ma nic do tego. To są, do cholery, podstawy marketingu, nie marketingu, sprzedaży.
Nie rozumiem, w którym momencie specjaliści od sprzedaży w zetknięciu z mitami SEO zgłupieli. Przestali sprzedawać swoje produkty, a zajęli się zaspakajaniem, hm...niby zaspakajaniem potrzeb wyszukiwarki Google czy innych wyszukiwarek. A potem zdziwienie, że sprzedaż spada. No spada. Jak zamiast sprzedawać bawisz się w bajkopisarza drogi sprzedawco, to co się dziwisz, że sprzedaż spada...
Przykłady można mnożyć. Po prostu obudź się drogi Sprzedawco...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

slupsk.pl - jak nie należy robić strony www urzędu miasta

Shoper bez informowania swoich klientów dokleja kod na ich stronach

Whitepress.pl - Spełnione obietnice