System telefoniczny w chmurze NFON

NFON to europejski (i polski) operator telefonii biznesowej w chmurze.
  • NFON AG Niemcy założony w 2007
  • NFON GmbH Austria założony w 2009
  • Ponad 10,000 firm-klientów
  • Szeroka obecność w Europie
  • Światowy zasięg
  • 150 pracowników
  • Podwojone centra danych dużej wydajności w Niemczech
  • Jedyny dostawca skalowalnego rozwiązania telefonicznego w chmurze dla biznesów od 2 do 249 000 pracowników!
  • NFON to jedyny operator w Polsce oferujący jednolite usługi firmom posiadającym oddziały w całej Europie.

Business Communication

NFON proponuje rozwiązanie telefoniczne dostosowane do Państwa potrzeb. Można zadzwonić do oddziału swojej firmy jednym kliknięciem myszki, w każdym miejscu móc odbierać połączenia na swój numer służbowy. Nie ma potrzeby inwestowania w sprzęt instalowany w biurze ani podpisywania długich i kosztownych kontraktów serwisowych. NFON zwiększy wydajność do 75% i zmniejszy koszty do 50%.
  • Dla każdego rodzaju i wielkości firmy
  • Profesjonalny wygląd nawet w domowym biurze
  • Zgodność z telefonami IP, DECT, komórkowymi i wieloma innymi standardami
  • Gwarancja NFON otrzymywania darmowych uaktualnień

Najważniejsze korzyści



Jednolity system telefonii dla wielu biur i pracowników w podróży

  1. Skrócona numeracja wewnętrzna dla wszystkich pracowników
  2. Zintegrowana aplikacja na smartfon umożliwiająca BYOD
  3. Skalowalność i elastyczność dla rozwijających się firm

Ponad 150 zaawansowanych funkcji poprawiających komunikację i produktywność

  1. Telekonferencje i konferencje www
  2. Elastyczne kolejki, przekierowania, grupy
  3. Integracja z CRM

Unikalna stabilność, jakość i bezpieczeństwo rozwiązania Made in Germany

  1. Podwojone DC w Monachium
  2. Profesjonalne SLA 24/7 w całej Europie
  3. Rewelacyjna jakość rozmów HD
  4. Szyfrowanie rozmów SRTP

Oszczędności nawet do 50% kosztów względem tradycyjnych rozwiązań

  1. Bezpłatne połączenia wewnątrz firmy
  2. Jedna, wspólna, atrakcyjna taryfa połączeń
  3. Opłaty abonamentowe tylko za używane urządzenia
  4. Aplikacja smartfonowa obniża koszty roamingu

Ponad 150 zaawansowanych funkcji



Yealink TP-19

FMC - APLIKACJA NFON NA SMARTFONY


Prosta integracja z iPhone, Androidem i Blackberry – jest się dostępnym gdziekolwiek na świecie przez swój biurowy numer stacjonarny. Przełączanie między sieciami WiFi, 3G/4G i GSM jest niewidoczne dla użytkowników.

PROSTA SIEĆ POŁĄCZEŃ DLA ODDZIAŁÓW


Można łatwo konfigurować tyle numerów, ile potrzeba. Zarządzanie wszystkimi oddziałami odbywa się z jednego panelu administracyjnego. Rachunki dla oddziałów można łatwo rozdzielić dzięki naszemu wbudowanemu analizatorowi kosztów.

SYSTEM KOLEJKOWANIA


Dzwoniący do Państwa klienci mogą słuchać muzyki lub informacji o nowościach w ofercie, zanim zostaną połączeni. Zdefiniowany przez Państwa zestaw reguł przekierowuje połączenie od klientów do najwłaściwszego w danym momencie pracownika.

WIRTUALNA SALA KONFERENCYJNA


Można zorganizować telekonferencję korzystając tylko z telefonu stacjonarnego, komórkowego albo z komputera.



PRZEKIEROWANIE ROZMÓW W ZALEŻNOŚCI OD CZASU


Można zdecydować, w jakie dni i w jakich godzinach jak i kto może się do nas dodzwonić.

NCTI


Można łatwo i szybko zintegrować MS OutlookTM, MS LyncTM i wieloma rozwiązaniami na PC lub MAC.

MICROSOFT LYNC


Można używać wydajnego rozwiązania NFON w połączeniu z Microsoft Lync.

TECHNET MEDIA Platinum Partner

TECHNET MEDIA TELECOM jest Partnerem Platinum NFON w zakresie dostarczania rozwiązań telefonii biznesowej w chmurze.

Masz pytania?

tel. Office:+48 59 300 32 03
tel. Technical Support:+48 603-344-390
tel. Customer Support:+48 59 300 32 01
tel:+48 59 300 32 04
email: biuro(at)technet-media.pl
Poniedziałek-Piątek 06:00-21:00

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

slupsk.pl - jak nie należy robić strony www urzędu miasta

Whitepress.pl - Spełnione obietnice

Shoper bez informowania swoich klientów dokleja kod na ich stronach