Remarketing

Remarketing
Remarketing

Najpierw długo ogląda, zastanawia się, analizuje. Wreszcie podejmuje decyzję i dodaje wybrane produkty do koszyka. Niestety – chwilę później, nic nie kupując, opuszcza nasz sklep. Czy nabrał wątpliwości w ostatnim momencie? A może zabrakło mu czasu lub środków, by sfinalizować transakcję?


Remarketing. Czym jest i dlaczego go potrzebujesz?


Niezależnie od przyczyny rezygnacji, nic straconego! Będzie miał jeszcze (niejedną!) szansę, by dokończyć zakupy. Jest to możliwe dzięki dobrze poprowadzonej kampanii remarketingowej.

Czym jest remarketing?

Remarketing to działania marketingowe wykorzystywane w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili stronę danej firmy lub produktu. Metoda ta oddziałuje na niezdecydowanych klientów, którzy jednak w jakimś stopniu są zainteresowani naszą ofertą. Korzystając z niej, kujemy żelazo, póki gorące, nie pozwalając o sobie zapomnieć.

Jak to działa?

Zasada działania remarketingu jest prosta. Gdy nasza witryna i jej podstrony zbierają ciasteczka (cookie) odwiedzających je osób, możemy wykorzystać je do przygotowania spersonalizowanych, idealnie dopasowanych kreacji reklamowych. Dzięki temu, naszym klientom na różnych witrynach wyświetlać się będą reklamy dokładnie tych produktów, które oglądali w naszym sklepie.

Korzyści

Remarketing skutecznie pomoże nam zwiększyć sprzedaż. Dzięki temu, że dociera do osób już zainteresowanych naszymi produktami, motywuje je do ponownych odwiedzin naszego sklepu i zakupu oglądanych wcześniej produktów. Reklamę możemy również skierować do osób, które już są naszymi klientami i właśnie zakupiły dostępne w naszym sklepie produkty.

Zastanawiasz się, jaki jest sens takiego działania? To proste. Wyobraź sobie, że wyjeżdżasz na narty i właśnie zakupiłeś specjalny kask. Myślisz, że on Ci wystarczy? Ależ skąd! Będziesz potrzebował jeszcze odpowiedniej bielizny, odzieży i gogli. To oznacza, że musisz je kupić. Czy nie zrobisz tego chętnie w sklepie, który już znasz? No właśnie.

Stosując remarketing, zachęcamy do zakupu nie tylko nowych klientów, ale także tych obecnych, proponując im brakujące części wyposażenia czy odzieży. Doskonale wiedzą o tym m.in. sklepy odzieżowe, które zachęcają do zakupu, promując stworzone przez stylistę zestawy.

Remarketing to nie tylko niezwykle skuteczna, ale także prosta i szybka metoda dotarcia do klienta. Jednocześnie pomaga nam budować z nim trwałą relację i pozytywnie wpływa na wizerunek naszej marki. Zastanawiasz się, czy remarketing jest Ci potrzebny? Spróbuj, a przekonasz się jak bardzo.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

slupsk.pl - jak nie należy robić strony www urzędu miasta

Whitepress.pl - Spełnione obietnice

Shoper bez informowania swoich klientów dokleja kod na ich stronach