9 Polski SEO Hangout on Air za nami
Zakończył się właśnie 9 Polski SEO Hangout. Było treściwie i fajnie. Zgadzam się z kilkoma przemyśleniami Tomasza Stopki (Obecnie AdSEO - http://adseo.pl/) a zwłaszcza z wątpliwościami dotyczącymi "naszych trudów codziennych" a używania e-Weblink (e-weblink.com), z drugiej strony Tomek Wieliczko wielokrotnie podkreślał, że system działa doskonale i ma się w najlepsze. Co raz to więcej osób, nie tylko ja czy Tomek Stopka przeprowadzają testy potwierdzające, w obecnej chwili, skuteczność systemu. Oczywiście strategia i cel użycia muszą być odpowiednio dobrane :).
Powracając do Hangout, bardzo fajne wypowiedzi, podkreślające wiedzę i doświadczenie Jarka Miszczaka, zwłaszcza w kontekście pracy agencyjnej (Agencja Go3.pl i blok Jarka - http://jarekm.pl/). Potwierdziły się tezy o obecnych relacjach z klientami i mniej więcej zarys jak te relację będą mogły się kształtować w przyszłości. Jarek wspomniał również w odpowiedziach o trendach w modelach rozliczeń (Pamiętacie, nie tak dawno opublikowana była przez Jarka ankieta na ten temat). No i nieoceniony Grzegorz Strzelec. Mam nadzieję, że Grzesiek częściej będzie mógł brać udział w Hangout. W sumie to mam nadzieje, że będzie mógł brać udział w każdym. Wiedza i doświadczenie Grzegorza pomocne są na każdym etapie pracy SEOwca.
Ogólnie, skończony właśnie Hangout wyróżniał się właśnie doborową obsadą, specjaliści SEO, SEM - Sebastian Gnieciecki, bardzo fajne wypowiedzi (super historia o wykupionej domenie konkurencji, mam kilka opcji założonych i chciałem w tym roku zrezygnować, ale na podstawie tej historii wstrzymam się jeszcze :), jednak ludzie zapominają o przedłużeniu domen na kolejny okres!), Cezary Lech (MaxRoy.com), Krzysztof Hostyński (adneo - adneo.pl), Michał Herok z Seogroup (seogroup.pl), Łukasz Rysiak (Critical - http://critical.pl/) no i naturalnie Karol Dziedzic, gospodarz polskich Hangout-ów SEO. Zabrakło co prawda kilku osób, ale to możliwości techniczne YouTube są raczej przeszkodą niż osobiste chęci.
Podsumowując: Super! Tylko chcemy częściej niż raz na pół roku! Petycje w tej sprawie zostały przedstawione w komentarzach do wydarzenia.
Do usłyszenia.
Kto nie był ten trąba i niech teraz ogląda:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NpX6DrpJVQw
Powracając do Hangout, bardzo fajne wypowiedzi, podkreślające wiedzę i doświadczenie Jarka Miszczaka, zwłaszcza w kontekście pracy agencyjnej (Agencja Go3.pl i blok Jarka - http://jarekm.pl/). Potwierdziły się tezy o obecnych relacjach z klientami i mniej więcej zarys jak te relację będą mogły się kształtować w przyszłości. Jarek wspomniał również w odpowiedziach o trendach w modelach rozliczeń (Pamiętacie, nie tak dawno opublikowana była przez Jarka ankieta na ten temat). No i nieoceniony Grzegorz Strzelec. Mam nadzieję, że Grzesiek częściej będzie mógł brać udział w Hangout. W sumie to mam nadzieje, że będzie mógł brać udział w każdym. Wiedza i doświadczenie Grzegorza pomocne są na każdym etapie pracy SEOwca.
Ogólnie, skończony właśnie Hangout wyróżniał się właśnie doborową obsadą, specjaliści SEO, SEM - Sebastian Gnieciecki, bardzo fajne wypowiedzi (super historia o wykupionej domenie konkurencji, mam kilka opcji założonych i chciałem w tym roku zrezygnować, ale na podstawie tej historii wstrzymam się jeszcze :), jednak ludzie zapominają o przedłużeniu domen na kolejny okres!), Cezary Lech (MaxRoy.com), Krzysztof Hostyński (adneo - adneo.pl), Michał Herok z Seogroup (seogroup.pl), Łukasz Rysiak (Critical - http://critical.pl/) no i naturalnie Karol Dziedzic, gospodarz polskich Hangout-ów SEO. Zabrakło co prawda kilku osób, ale to możliwości techniczne YouTube są raczej przeszkodą niż osobiste chęci.
Podsumowując: Super! Tylko chcemy częściej niż raz na pół roku! Petycje w tej sprawie zostały przedstawione w komentarzach do wydarzenia.
Do usłyszenia.
Kto nie był ten trąba i niech teraz ogląda:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NpX6DrpJVQw
Komentarze
Prześlij komentarz